מיני עגלה

משלוח חינם בהזמנות מעל 1000 ILS

מונחים ותנאים

מונחים ותנאים

אתר זה ("website")מופעל ע"י Nivito AB.

אישור הזמנה & קבלה

לאחר שנקבל את ההזמנה שלך אנו נשלח חשבונית אלקטרונית לכתובת הדוא"ל שלך כאישור לרכישתך. חשוב להזין את כתובת הדוא"ל הנכונה בעת ביצוע ההזמנה. אנו ממליצים לשמור דוא"ל זה על מנת להקל על כל קשר עם שירות לקוחות שיש לך בעתיד. אישור ההזמנה (קבלה) משמש גם כערובה להוכחת הרכישה.

תשלום עולמי

אנו מקבלים ויזה, מאסטר קארד, אמריקן אקספרס, Discover, Direct bank transfer, ACH Direct Debit, Android Pay, Apple Pay, Google Pay, Masterpass, PayPal, PayPal Credit, UnionPay, Venmo, Visa Checkout.

צבעים & משטחים

המטרה של Nivito היא לתאר את המוצרים באתר בצורה נכונה ככל האפשר. עם זאת, שים לב שבגלל הגדרות הצבע של המחשב שלך, ברק, ועוד. החוויה שלך בצבעים של המוצרים המוצגים בתמונות באתר יכולה להיות שונה במקצת מהצבעים שלהם בפועל. Nivito לא יכול להיות אחראי לכל אי-התאמה כזו.

אי-מסירה

אי-מסירות, אנא צרו קשר עם תמיכת הלקוחות שלנו בכתובת: support@nivito.com, עליכם לכלול את מזהה הזמנת האינטרנט ומספר הטלפון שלכם.

Nivito שומרת על הזכות לבטל הזמנות או חלקן. דבר זה מתרחש בדרך כלל בשם שגיאת תמחור, כשל מערכת או חשד לשימוש לרעה בתשלום.

Nivito תמיד נחושה לספק מידע נכון באתרי האינטרנט שלנו. עם זאת, המידע באתר עשוי להכיל שגיאות או כשלי מערכת. המחירים הרשומים באתרי האינטרנט שלנו אינם הצעת מחיר ולא חוזה. המחירים והזמינות עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.

מדיניות סחורה פגומה

כל הטענות לסחורה פגומה צריכות להשלח אלינו תוך 7 ימים

נזק בולט:

  • 1) חשוב שתעלו נזק שניתן לראות על האריזה ישירות עם השליח. קח את ת.ז/שם השליח.
  • 2) צלם את האריזה.
  • 3) דווח לנו ישירות ב support@nivito.com.

נזק מוסתר:

  • 1) תמונות של המוצר בקרטון (לפני הרכבה)
  • 2) צור איתנו קשר support@nivito.com
  • 3) לא יינתן החזר אם המוצר הורכב

אחריות:

10 שנות אחריות על ברזים וכיורים (לא כלולים חלקי בלאי כמו אטמים/טבעות O, אוורור מחסניות וצינורות.), 3 שנים על אטמים/טבעות O, אוורור מחסניות וצינורות. יש להתקין ולבדוק את הברזים וניקוז המים לכיורים על ידי אינסטלטור מוסמך.

האחריות לא מכסה, נזקים במשטחים בשימוש, בלאי רגיל ושחיקה, נזקי כפור, נזקי מים ותקלות שנגרמו כתוצאה מזיהום במים, נזקים שנגרמו כתוצאה משימוש לא תקין במוצרים או/אם נעשה בהם שימוש בתנאים אחרים של שימוש מהמוגדר, סיבות של אלימות או מניפולציה, אם לא מטפלים בהתאם להוראות הטיפול הספציפיות שהוגדרו במדריך.

מכיוון שלרוב רשימות לקוחות מוכנות זמן רב לפני ההצעה (לעיתים מספר חודשים לפני מתן ההצעה), ייתכן שתמשיך לקבל הצעות לאחר שתשלח אלינו בקשה לא להשתמש במידע שלך למטרות שיווק מוגדרות. אנו מעריכים את סבלנותך והבנתך בכך שאתה נותן לנו זמן לבצע את בקשתך.

טיפול בכיור

הוראות טיפול עבור כיור Nivito מפלדת אל-חלד צבוע- הימנע מיצירת קשר עם משטחים גסים או מלוכלים שכן פלדת אל-חלד מלוטשת חדשה תציג שריטות!

  • יש לנקות כיורים צבועים רק במי סבון ובמטלית או ספוג רך ואז לשטוף ולייבש היטב.
  • הצביעה היא ציפוי מוצק (שיקוע אדים פיזיקלי) על פני פלדת האל-חלד בלבד - יש להימנע משפשוף קשה.
  • לעולם אל תשתמש בצמר פלדה בתוך או על הכיור (יש להימנע מצמר פלדה בכל כיורים מפלדת אל-חלד מכיוון שהוא יכול להשאיר משקעי פלדה על הכיורים, העלולים לגרום לחלודה.
  • לעולם אל תשתמש בכריות ניקוי שוחקות קשות לניקוי כיורים צבועים.
  • לעולם אל תשתמש בכימיקלים או אקונומיקה לניקוי כיורים צבועים.
  • הימנע ממגע ממושך עם מיכלי פלדה רגילים (למשל, פחיות בדיל), מכיוון שאלו יכולים להחליד ולהכתים את הכיור.
  • הימנע מחשיפה ממושכת לחומצות ממיצי פרי, מלחים, שקיות תה וכו ', מכיוון שהדבר עלול להשאיר כתמים.

טענות

במשך 10 שנים ממועד הזמנת המוצר שלך יש לך זכות להגיש את תלונותיך בנוגע לעבודות וליקויים מהותיים. במקרה של מוצר פגום, Nivito יכולה להציע תיקון, חלקי חילוף, החלפה או זיכוי של המוצר.

כל הטענות צריכות להיות מטופלות על ידי הספק המקורי במדינה שלך. אם הרכישה בוצעה בחנות אתר שלח את טענותיך ל support@nivito.com, אחרת עליך ליצור קשר עם החנות וכו' שקנית את המוצר שלך או מסוכנות Nivito המקומית במדינה שלך.

התשלום משולם אחרי שהכל מוסכם תוך 30 יום.

החזרים כספיים

כל ההחזרים יוחזרו לאותו חשבון/כרטיס אשראי שהרכישה בוצעה ממנו/איתו אם לא ננקט הסכם אחר. החזרים כספיים בדרך כלל יישלחו בחזרה תוך 30 יום.

מיסים ומטבע

כל המחירים המוצגים באתרי האינטרנט כוללים מע"מ של 25%. עבור כל הלקוחות מחוץ לאיחוד האירופי מוטלת האחריות לטפל במיסים ובעלויות המותאמות אישית על חשבונם. לקוחות החברה צריכים ליצור איתנו חשבון.

משלוח

משלוח חינם מעבר ל- 450 € לכל העולם. לכל הערים המופעלות על ידי שירות הדואר. איננו אחראים אם אין אמצעי מסירה למיקום שבחרת. זמן המסירה בתוך האיחוד האירופי 1-2 שבועות מחוץ לאיחוד האירופי 1-3 שבועות.

מדיניות החזרה

כל הטענות לגבי החזרת סחורה יצטרכו להיות מטופלות כדלקמן:

  • 1) הסחורה צריכה להיות לא פתוחה.
  • 2) הסחורה צריכה להיות ארוזה בחומר האריזה המקורי.
  • 3) צריכים להיות מוחזרים במצב לא משומש. (מוצרים משומשים לא יאושרו להחזרה).
  • 4) ייאסף על ידי שליח לפי בחירתנו.
  • 5) לאחר שהמוצר נבדק על ידינו אנו נדאג להחזר כספי. (חריגים הם כאשר הסחורה המוחזרת אינה עומדת בכללים לעיל).

שאלות עבור Nivito?

צור איתנו קשר